Mercedes-Benz

Više o nadogradnji za zimsku službu

Mercedes-Benz Special Trucks- zimska služba

Unimog je upravljiv preko svih četiri kotača zbog čega prednji i zadnji kotači prolaze kroz potpuno iste staze. To je potrebno, na primjer, kada je Unimog stvorio vijugavu stazu u dubokom snijegu i mora se vratiti unatrag u istoj traci. "Electronic Quick Reverse", međutim, osigurava brzo prebacivanje brzina za vožnju unaprijed i unazad. Uostalom, za Unimog ne postoji samo jedna brzina za unatrag, već njih tri. Pri čišćenju parkirališta često se vozilo kreće naprijed-nazad. Brza promjena smjerova omogućava veće performanse uklanjanja snijega. Parkirno mjesto se s ovom tehnikom brže očisti.

Još jedna prednost je rasterećenje snježnog pluga pomoću Unimogovog hidrauličnog sustava. Dio mase snježnog pluga može se tako prebaciti na prednju osovinu. Rasterećenje se može podešavati na instrument ploči. Ovo svojstvo povećava trakciju prednje osovine i smanjuje trošenje strugača snježnog pluga. Daljnje prednosti: Površina ceste je pošteđena, a buka znatno smanjena.

Ceste Karlovac posjeduju Unimog 318 prikladan za održavanje prometnica tijekom cijele godine. Neke od njegovih glavnih specifikacija uključuju Euro 6 motor sa 177 konjskih snaga, 325 mm visine od tla te 11 tona ukupne nosivosti. Raspored opterećenja osovina, pogon na sva 4 kotača te odlična vidljivost iz kabine u svim smjerovima su posebno korisni prilikom vožnje po zavojitim i brdovitim prometnicama u okolici Karlovca.

Kao ovlašteni „UnimogPartner by Mercedes-Benz“, tvrtka RASCO proizvela je SOLID XF posipač, posebno dizajniran za Unimog vozila i upravo s takvim je opremljen i karlovački Unimog. Jedna od mnogih prednosti SOLID XF posipača je niski profil zbog kojeg vozilo ima niže težište, te je stabilnije. Također, niski profil operateru vozila pruža preglednost kroz stražnji prozor. SOLID XF ugrađen na Unimog ima zapreminu suhog sredstva od 2.8 m³ te zapreminu mokrog sredstva od 1120 L. S dovoljnim količinama sredstva za posipanje vozilo može posipati unaprijed određene rute bez potrebe za dodatnim punjenjem spremnika te tako omogućiti ostalim vozilima ponovni prolaz kroz teško dostupne terene. Nakon isporuke opreme, RASCO je proveo nekoliko sati s operaterom Unimoga u stvarnim radnim uvjetima. Vozilo inače radi na brdovitom području okruženom s četiri rijeke koje teku oko Karlovca. Unimog većinu vremena održava terene koji su izvan dosega velikim kamionima zimske službe: „Ceste koje održavam su ponekad uže od samog vozila. Kamioni zimske službe im ne mogu prići. U toj situaciji je Unimog idealan,“ objasnio je operater vozila.

Saznajte više