Mercedes-Benz

Poljoprivreda

Mercedes-Benz Special Trucks - područja primjene

Žetelac. Vješt radnik. Kralj ceste. Unimog!

Uz sve veći pritisak na smanjenje troškova i veće površine te udaljenosti koje moraju preći, poljoprivrednici posebno trebaju brza i učinkovita vozila. Ako trebate stalni prijevoz između polja, cesta i lokacija za istovar, Unimog nudi visoke performanse u cijelom nizu primjena: dobre terenske sposobnosti koje ne uništavaju tlo kada ste u polju; brz i siguran na cesti – sve uz veliku nosivost i odlično prianjanje.

Čak i najzahtjevnije zadatke u poljoprivredi i šumarstvu – na primjer, u slučaju velikih rezača, prikolica ili raspršivača za velike površine – Unimog svladava uz visoku učinkovitost i ekonomičnost zahvaljujući isprobanom konceptu transporta dodataka.

Dodaci i ugrađena oprema mogu se brzo i lako ugraditi i skinuti – zahvaljujući sustavu brze zamjene. S do četiri područja ugradnje dodatne opreme, Unimog se može koristiti tijekom cijele godine, na otvorenom u sezoni žetve, na primjer, za košnju i zimske usluge.

Bilo da se nalazite u polju, u šumi ili na cesti: Unimog je snažno i učinkovito rješenje koje također – zahvaljujući učinkovitom pogonskom sustavu – ima nisku potrošnju goriva i time je vrlo ekonomično.

Kratki pregled prednosti:

  • Visoke brzine transporta do 90 km/h.
  • Veliki kapacitet transporta zahvaljujući visokoj nosivosti.
  • Niska potrošnja goriva
  • Kao poljoprivredni i šumski traktor izuzet je od cestarina i zabrana vožnji nedjeljom.
  • Rad s naprijed i straga ugrađenim dodacima moguć je zahvaljujući tvorničkom hidrauličkom sustavu.
  • Mogu se koristiti poljoprivredni dodaci svih klasa.
  • Ugodna vožnja i terenske sposobnosti zahvaljujući njegovom konceptu ovjesa.
  • Kompaktne dimenzije omogućuju veće manevarske sposobnosti, u teškim uvjetima i uskim prostorima.
  • Visoki potencijal iskoristivosti u javnom i poljoprivrednom sektoru (transport i dodatna oprema).
Mercedes-Benz Special Trucks - područja primjene

Transport.

Uz ukupnu masu opterećenja do 40 tona, Unimog brzo i učinkovito prevozi velike i teške terete zahvaljujući svojoj visokoj nosivošću i izvanrednim sposobnostima upravljanja. Na primjer, transport pšenice ili silaže s polja do silosa ili transport silaže s pašnjaka, transport tekućeg gnojiva, svinja, krmnog bilja i puno ostalih stvari.

Zbog visoke nosivosti i kratke konstrukcije, može optimalno iskoristiti maksimalnu dužinu transporta od 18,75 m koja je dozvoljena u EU – ili s nekoliko osovina ili s dvije prikolice.

Unimog je agilan, brz i iznad svega, terenski sposoban i može se suočiti sa svim poljoprivrednim putovima kao i poslom u polju. Nudi udobnost vožnje kao kamion, ali do kraja može iskoristiti svoju homologaciju kao tegljača/poljoprivrednog traktora.

Mercedes-Benz Special Trucks - područja primjene

Rad u poljima.

Vrhunac poljoprivredne sezone znači maksimalno opterećenje kako za vozni park tako i za osoblje. I ovdje Unimog može dati značajni doprinos. Stražnja PTO osovina prenosi cijelu snagu motora do ugrađenih dodataka za zahtjevne poslove, na primjer, velike kosilice, preše za baliranje, utovarna vozila ili grablje za velike površine.

Tijekom vožnje po poljoprivrednom zemljištu bitno je minimizirati utjecaj na tlo. Tirecontrol Plus sustav omogućuje savršeno prilagođavanje tlaka guma prema tlu – uz održavanje dobrog prianjanja. Unimogove portal osovine jamče veliku udaljenost od tla, na primjer, prilikom prskanja žitarica pesticidima.

Hidraulički sustavi ugrađeni su za po potrebi uključujući pogon i kontrolu: od jednostavne radne hidraulike i Land-Sensing hidrauličkog sustava s protokom ulja do 110 l/min i tlaka od 240 bara do VarioPower® hidraulike s 4 hidraulička kruga, 125 l/min i 280 bar.

Usto, EasyDrive omogućuje linearno namještanje radne brzine od 0 do 50 km/h pri konstantnom broju okretaja motora, kao i laku uporabu. Za prijenos snage koristi se ručni mjenjač kad se postigne brzina od 50 km/h, za učinkovitu vožnju po cestama do sljedećeg područja djelovanja, uz brzine do 90 km/h.

Mercedes-Benz Special Trucks - područja primjene

Dodatne servisne usluge.

Unimog može ići skoro bilo kuda i to može učiniti uz nisku potrošnju goriva na najraznolikijim vrstama tla. Konkretno, Unimog tvrtkama nudi mogućnost dodatnog iskorištenja kapaciteta i time dodatnih izvora prihoda. Na primjer, kod uređenja okoliša ili zimskih usluga.

Sa svojom relativno malom širinom od 2,15 m može ići na lokacije koje su nemoguće za velika vozila. Ralica za snijeg i raspršivač soli mogu se brzo ugraditi zahvaljujući standardiziranim priključcima i zglobovima koji se ugrađuju u tvornici. To omogućuje brzu pripremu u slučaju naglog dolaska zimskih uvjeta. U prijelaznom razdoblju Unimog se može koristiti za druge zadatke poput prijevoza, čak i kada je ugrađena ralica/raspršivač.

Zahvaljujući širokim i raznovrsnim mogućnostima primjene, Unimog je pouzdani igrač s impresivnim performansama u uslugama održavanja cesta. Na primjer, košnja, održavanje i briga o nasipima te održavanje vodom okruženih putova.

Mercedes-Benz Special Trucks - područja primjene

Šumarstvo.

Unimog svoje početke ima u šumarstvu i poljoprivrednom sektoru, gdje je do danas zadržao svoju čvrstu poziciju. Zahvaljujući izvanrednim terenskim sposobnostima kao i brzini, Unimog je spreman za rad 365 dana u godini, pružanjem svakodnevne podrške u šumarskim uslugama i poslovanju.

Bilo da se koristi za održavanje zelenila ili stabala, cestovni transport do brzina od 90 km/h ili za rukovanje drveta za proizvodnju energije – Unimog ima široki raspon mogućnosti primjene. Vuče, pili, cijepa, podiže i kopa – i učinkovito i ekonomično obavlja posao nekoliko vozila.

Mercedes-Benz Special Trucks - područja primjene

Nanošenje pesticida/gnojenje.

Nanošenja gnojiva i pesticida za zaštitu tla i usjeva – Unimog to radi savršeno. To može raditi zahvaljujući svojoj velikoj udaljenosti od tla zbog portal osovina, Tirecontrol Plus sustava i pojedinačnih guma. A što se tiče brzog prelaska s jednog mjesta rada na drugo, fleksibilno i uz malu potrošnju goriva, Unimog je daleko ispred ostalih.

Njegova robusna izrada s integralno zavarenim okvirom i potpuno zatvorenim pogonskim sklopom doprinosi duljem radnom vijeku u ekstremnim radnim uvjetima.