Arocs i tri Actrosa za Atlas MR

Posebna oprema čini rad zanimljivijim i jednostavnijim. Primjerice, s Hydraulic Auxiliary Driveom (HAD) - hidrauličkim pomoćnim pogonom moguće je pokrenuti vozilo u uvjetima slabe trakcije. Prikladan je za svakog tko treba maksimalnu trakciju na kratko vrijeme, istovremeno bez odricanja po pitanju nosivosti. Uz tri opsežno opremljenih “šumara” Actrosa L 2651, tvrtki Atlas MR je isporučen i jedan Arocs 2553 6x2 s HAD-om. Visokotlačna pumpa HAD postavljena je na izvod snage iz motora što trakciju čini dostupnom i prilikom mijenjanja stupnjeva prijenosa.

Na mjenjaču ima prostora i za retarder, a sa snagom od 20 kW bočni sustav hlađenja štiti HAD od pregrijavanja. HAD je lakši između 350 i 500 kg od konvencionalnijeg pogona na sve kotače što povećava nosivost i smanjuje potrošnju goriva do šest posto. Isporučeni Arocs je opremljen Classic Space kabinom širine 2,3m koja leži na komfornom zračnom ovjesu i uz to je klimatizirana, ima dodatno Webasto grijanje te Mulltimedia Cockpit odnosno Mirror Cam. Tri isporučena Actrosa 2651L 6x4, u cijelosti zračno ovješena posjeduju stražnju planetarnu osovinu. Njihove StreamSpace kabine također su zračno ovješene, klimatizirane, s Webastom i MirrorCamom, i uz to posjeduju Bixenon svjetla. Sva četiri vozila imaju Proximity Control Assist odnosno sustav pomoći za održavanje razmaka. Ako se vozilo približi detektiranom vozilu ispred, tempomat automatski ograničava brzinu i održava unaprijed postavljenu udaljenost unutar ograničenja sustava.
