Teška narudžba u teškim vremenima
Četiri Mercedes-Benz heavy-duty Actrosa prevozila gigantski tlačni spremnik.

Stuttgard / Coesfeld- Teška narudžba u teškim vremenima: usprkos globalnoj pandemiji covid-19, veliki projekti kao što je dostava gigantskog tlačnog spremnika se i dalje moraju odraditi na vrijeme. Nakon nekoliko mjeseca provedenih planirajući, Hermann Paule GmbH, tvrtka specijalizirana za transporte specijalnih tereta nedavno je sa visokom preciznošću prevezla narudžbu tvrtke Maschinenbau Scholz GmbH & Co. KG iz Coesfelda.
Zadatak : dostaviti veliki autoclave (spremnik u kojem se peku karbonski dijelovi na radnoj temperaturi od 250 °C i pritiskom od 13 bara ) od dvorišta proizvođača koji se nalazi u Coesfeld, North Rhein-Westphalen do 33 kilometara udaljenog lučnog grada Lüdnghausena.

Poseban izazov ovog tipa transporta je visoki centar težišta tereta, u ovom slučaju je to mase 175 tona, dužine 25 metara te oko 7 metara visine i širine.Teret je bio osiguran na specijalnom modularnom poluprikolicom s 22 osovine. Kao rezultat tome bilo je neophodno ne prijeći kut nagiba od 5 stupnjeva, jer u protivnom postoji opasnost od prevrtanja tereta. Kako bi se teret transportirao, hidraulično podesive platforme su bile podešene na 1,07 metara za transportu visinu od otprilike 8 metara.
U uporabi su bili četiri Mercedes-Benz Actros tegljača – od kojih su dva heavy-duty četvero osovinaca, svaki sa 625 KS - tvrtke Hermann Paule GmbH iz Sttutgart . Dva heavy-duty tegljača bili su korištena u transportu autoclava spremnika dok su ostala dvojica preuzela 20 tonski poklopac i dodatne dijelove ( svaki sa transportom širinom od otprilike 8 metara) do teretnog broda kojem je zadaća bila dostaviti kompleksni stroj u Rotterdam, gdje se dalje trebao prevoziti morskim putem.

Prema palnu gigantski spremnik kojeg su prebozili Mercedes-Benz heavy-duty tegljači, je navečer oko 22 sata otkotrljao iz tvorničkih prostorija u industrijskom posjedu u Coesfeldu. Tri sata i 22 kilometara kasnije, konvoj je naišao na izazov. Zavoj pod nagibom od 90°, kojeg su već unaprijed pripremili opsipajući rubove šljunkom i prekrili plastičnim panelima kako bi se omogućila bolja trakcija kod prolaženja kroz njega. No priprema kao takva nije bila dovoljna, prvi Actros kojim je upravljao vozač Herman Futterknecht čak i uz pomoć plastičnih panela nije imao dovoljno trakcije da provuče teret kroz zavoj, u pomoć mu je uskočio drugi vozač koje je prvobitno sa svojim Actrosom gurao gigantski spremnik pod pritiskom. Nakon što je drugi vozač zaobišao teret i prvog vozača, tegljači su se prikopčali jedan za drugog te zajedničkim snagama i sa dovoljno trakcije uspjeli savladati prepreku. Zadnjih 50 metara ovaj veoma precizan team je uspio odraditi bez ikakvih problema, i nakon dobrih 6 sati vožnje na cesti, transportni konvoj je sa sveukupnom masom od skoro 330 tona napokon stigao na svoje odrediše