Start proizvodnje novog Actrosa

Prvi novi Actros silazi s Mercedes-Benzove proizvodne trake u Wörthu
Sa safirno plavim Actrosom 1851 LS 4x2 započela je serijska proizvodnja novog modela tegljača. U najvećoj Mercedes-Benzovoj tvornici kamiona, u Wörthu još prije 5 godina su započele intenzivne pripreme u procesu proizvodnje, koristeći najsuvremenije tehnologije na temelju kojih je prethodno simulirana montaža vozila kako bi se kasnije ostvario najoptimalniji proces proizvodnje.
Novi Actros prelazi, ovisno o želji kupaca vrlo fleksibilno preko jedno te iste montažne trake zajedno s ostalim modelima, no kako bi se tvornica nosila s povećanom složenošću novog Actrosa izvršen je velik broj prilagodbi i inovacija u samoj montaži. Približno 50 projekata s dobavljačima također je rano uključeno kako bi se odmah na početku proizvodnje nesmetano implementirali novi sustavi i tehnologije dostupne u novom modelu. Novi Actrosov Multimedia Cockpit zahtijevao je značajnu prostornu ekspanziju u pred-montaži kokpita. U području tehnologije testiranja i puštanja u rad, izvršene su opsežne prilagodbe i uvedene su nove ispitne stanice na kojima zaposlenici pojedinačno kalibriraju svaki MirrorCam – kamere koje u novom Actrosu serijski zamjenjuju vanjska zrcala. Stefan Buchner, voditelj Mercedes-Benz Trucks: „Za novi Mercedes-Benz Actros razvili smo inovacije s jasnim ciljem da ga učinimo najsigurnijim, najučinkovitijim i najpristupačnijim kamionom ikada. Zahvaljujući našoj stručnosti u globalnoj proizvodnoj mreži Mercedes-Benzovih kamiona, novi model je dostupan točno onako kako smo ga zamislili. Novi Actros je sada spreman za svoje kupce."
Kako bi se pripremili na značajno povećane funkcionalnosti novog Actrosa, u usporedbi s njegovim prethodnikom su razvijeni opsežni koncepti edukacije. Više od 1.100 zaposlenika iz Wörthu prošlo je intenzivnu obuku kako bi se optimalno pripremili za novi kamion i kako bi to znanje mogli kasnije kvalitetno prenijeti. Odgovarajuća obuka održana je u pripremnoj radionici, u odjelu tehničkog osposobljavanja, kao i na samoj montažnoj traci. Ergonomija je također igrala važnu ulogu u planiranju proizvodnih procesa. Svaka pojedinačna operacija temeljito je ispitana unaprijed, a sve s ciljem optimalnog projektiranja radnih uvjeta za zaposlenike. Tako na primjer, električni priključci koji povezuju kabinu sa šasijom, od sada posjeduju sustav pomoći za utikač i povlačenje istog, a s kojom zaposlenici posebno lako mogu obavljati montažu. Dr. Matthias Jurytko, Voditelj pogona Mercedes-Benz Wörth: „U više od pola stoljeća Wörthov tim je izgradio izvanredni „know how“: ovaj tim zna kako se kamioni proizvode po najvišim standardima kvalitete i to je još jednom impresivno dokazao s početkom proizvodnje našeg novog i najvažnijeg modela. "

Tvornica u Wörthu je osnovana 1963. godine i iz nje izlaze kamioni Atego, Arocs i već preko 20 godina Actros, najuspješniji teški teretni kamion na svijetu. Ovdje se također izrađuju specijalni kamioni Econic, Unimog i Zetros. Wörth dnevno napušta do 470 kamiona proizvedeni prema raznim željama kupaca. Kupci u više od 150 zemalja cijene "Kvaliteta proizvedenu u Wörthu".