Dobrodošli u naš Office

Home Office, način rada u kojem su mnogi pronašli dodatnu inspiraciju, a neki nedovoljno discipline i učinkovitosti. No, istovremeno i priliku barem emotivno se skloniti od Covida i usput uštedjeti na vremenu i gorivu. Naši djelatnici iz postprodaje nisu imali tu opciju nego su zbog prirode svog posla ostali u poduzeću. Upoznajte njihov (Home) Office.

Rano jutro, pola sedam. Prve zvukove popravljanja kamiona jedino nadglasuje međusobno dovikivanje mehaničara. Kamionski servis u Centru gospodarskih vozila uistinu je toliko prostoran da je ponekad dvojbeno treba li se uključiti u dovikivanje ili jednostavno pješačiti do tražene osobe. Nedvojbena je njegova strateška važnost zbog čega servis uvijek mora ostati popunjen radnim nalozima, bez obzira na lockdown. No, kako zaštititi sve djelatnike Centra, a posebno mehaničare koji rade na vozilima koja ne poznaju Covid? Ili servisne savjetnike koji ostaju u izravnom kontaktu sa strankama?
Fizički potpuno odvojene smjene
Jedino raspodjelom u fizički potpuno odvojene smjene moguće je zaštiti ljude i posao. Početkom ožujka organizirane su dvije grupe; po dva servisna savjetnika i sedam mehaničara od 6.30 do 13.30 sati te skoro ista formacija popodne od 14 do 22 sata. Covid je od svih tražio prilagodbu, od nekih je već u startu tražio više. Ipak, servisni savjetnici i mehaničari uigrana su ekipa s međusobnim razumijevanjem. U svakoj je mehaničarskoj grupi po četiri djelatnika s dugogodišnjim radnim stažem i tri s nešto kraćim stažem. Kada se u svibnju dijagram poslovanja popeo na normalno stanje, smjenski rad već je izvršio utjecaj na zadovoljstvo naših korisnika. Tijekom privikavanja na novu formaciju rada, kvaliteta isporučenih usluga prema korisnicima nije bila upitna.

S novom organizacijom još se više približila potrebama naših korisnika. Po novom su se u prijepodnevnim terminima vršila dijagnostička ispitivanja i otklanjale neispravnosti, dok su se u popodnevnim terminima obavljala redovita održavanja gospodarskih vozila. Zbog bolje prilagodbe su se početkom lipnja dodatno podesile smjene; od 6.30 do 14.30 te od 15 do 22 sata. Stranke su već drugo jutro u 6 sati čekala njihova vozila. Važno je razumjeti da se ovdje radi o gospodarskim vozilima, koja ako stoje, vlasniku stvaraju gubitak.

Posebni otvor za izdavanje robe
Po sličnom rasporedu funkcionira i Odjel prodaje rezervnih dijelova kod kojih smjene rotiraju u potpuno odvojenim grupama. Poradi Covida uslijedila je i cjelovita reorganizacija radnog prostora. Sama prodaja dijelova preselila se u posebni prostor koji nudi mogućnost isporuke dijelova, kroz posebno izrađeni otvor za beskontaktno izdavanje robe.

Uz svu prilagodbu privatni život i odmor morali su postojati i nadalje. Svi su djelatnici mogli uobičajeno koristiti svoj godišnji odmor ili tijekom dana obaviti neodgodive private stvari. Zahvaljujući razumijevanju I prilagodbi svih djelatnika postprodaje, radno okruženje je ostalo neokrznuto vezano uz vanjski utjecaj, a što je bio najvažniji cilj u ova rizična vremena.

Centar gospodarskih vozila, pa i radionice unutar cijele grupe dokazali su se kao stupovi na koje se grupa oslanja za vrijeme krize. Chapeau bas! (franc. “skidam kapu”)