Ophodnja ceste u Sprinteru s dvostrukom kabinom

Javne ceste moguće je nadzirati još učinkovitije i daleko komfornije. Mercedes-Benz Sprinter s dvostrukom kabinom i sandukom optimalno je vozilo za cestarske poslove koji uključuju jednostavnije popravke. Dopustite da Vam ga ukratko predstavimo.
Pokrenuti motor pritiskom na tipku tek je lagani početak. Sustav autorizacije pogona KEYLESS-START omogućuje pokretanje motora jednostavnim pritiskom na tipku start / stop i pritiskom na papučicu spojke ili kočnice. Ova funkcija olakšava vozaču, pogotovo kad često ulazi i izlazi jer ne mora svaki put vaditi ključ i staviti ga u bravu.

Vrhunski je osjećaj zauzeti i mjesto u udobnim sjedalima i voziti Sprinter kao da se radi o osobnom automobilu. Tko zna, možda je u vožnji moguće čak zaboraviti na ophodnju ceste. U središnjoj su konzoli pripremljeni veliki pretinac za odlaganje i dva DIN pretinca. To olakšava posao i održava red na vozačevom radnom mjestu.
Sprinter DoKa sa sjedalima 1+6 dostupan je s motorima od 110 do 140kW, s ručnim mjenjačem sa 6 brzina ili automatskim mjenjačem s 9 brzina (9G-Tronic) koji osjetno spušta potrošnju. Uz to Sprinter posjeduje spremnik goriva obujma 93 litre koji stvara veću autonomiju.

Po želji s dužinom sanduka 2.700mm ili 3.400mm odnosno utovarnim prostorom koji doseže obujam od 9,2 m² prima pozamašnu količinu opreme ili materijala. Preklopne bočne stranice sanduka omogućuju utovar s 3 strane. Metalna stepenica pričvršćena s unutarnje strane stražnje ploče sanduka služi za lakši pristup prostoru za utovar. Bočne stjenke utovarnog prostora izrađene su od aluminija. Po želji su dostupni nosači ljestava iza kabine i na kraju sanduka. Oni omogućuju odlaganje i učvršćivanje dugih predmeta, čime se površina sanduka može koristiti za drugi teret.

Ipak, najveći argument je jamstvo na vozilo: do 5 godina ili 250.000 km, ovisno što ranije nastupi. To čini Sprinter jedinstvenim gospodarskim vozilom.
- dužina sanduka od 2.700 ili 3.400 mm |
- snaga motora: 110 – 140 kW |
- mogućnost isporuke s ručnim mjenjačem od 6 brzina ili automatskim mjenjačem s 9 brzina (9G-Tronic) koji osjetno spušta potrošnju goriva |
- dvostruka kabina sa sjedalima 1+6 |
- tvornička isporuka u boji RAL2011 |
- spremnik goriva od 93 litre > veća autonomija |
- jamstvo na vozilo: do 5 godina / 250.000 km (što ranije nastupi) |